Nu poți dormi sau nu te odihnești? Consumă aceste alimente pentru un somn de calitate

Atunci când nopțile cu somn de proastă calitate se repetă, putem ajunge să avem grave probleme de sănătate

Insomnia este groaznică! Înțelege asta oricine a avut cel puțin o noapte în care nu a putut adormi sau deși a dormit, s-a trezit mai obosit decât la începutul nopții. Atunci când nopțile cu somn de proastă calitate se repetă, putem ajunge să avem grave probleme de sănătate din cauza oboselii, ca să nu mai spunem de randamentul scăzut la serviciu și deteriorarea relațiilor sociale. De cele mai multe ori, insomnia este cauzată de carența de melatonină, hormon secretat de glanda pineală cu rolul de a regla ritmul cardiac

 



Această tulburare de somn poate fi ameliorată și chiar tratată fără medicamente, ci doar cu fructe, legume și plante medicinale.

Alimente bogate în fibre, cum ar fi lămâia sau năutul – studiile au arătat că persoanele care au consumat alimente de acest tip înainte de somn au adormit mai repede decât cele care au consumat alimente bogate în grăsimi saturate și zahăr.

Citeste si  Calendarul evenimentelor - 18 februarie

Banane sau cireșe – par diferite, dar oricare dintre cele două fructe, dacă sunt consumate zilnic, pentru o perioadă de câteva luni, aduc o mare schimbare în viața noastră. Ele stimulează secreția de melatonină în mod natural.

Nuci și migdale – bogate în fibre și magneziu, care ne pot ajuta să avem un somn de calitate. Câteva fructe – câte încap într-o mână – sunt destule pentru a potoli foamea și pentru a adormi mai ușor.



Ceaiul de mușețel – ajută la detensionarea nervoasă și are efecte sedative.

SURSA